Буряченко Олексій Валентинович

БУРЯЧЕНКО Олексій Валентинович
доцент кафедри соціології та політології Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Кандидат політичних наук, доцент

Сфера наукових інтересів (ключові слова): освіта, наука, політологія, політична культура, ідеологія, глобалізація, глобальна система безпеки, геополітика.

Загальна кількість наукових праць: 25

Профіль Google Scholar:
https://scholar.google.com/citations?user=-QqMw2AAAAAJ&hl=ru
Профіль ORCID:
https://orcid.org/0000-0001-5308-2570
Профіль Academia:
https://independent.academia.edu/OleksiiBuryachenko
Профіль Facebook:
https://www.facebook.com/OleksiiBuriachenko
Профіль Wikipedia:
https://uk.wikipedia.org/wiki/Буряченко_Олексій_Валентинович Профіль на Укрінформ:
https://www.ukrinform.ua/authors/aleksejburacenko.html
Профіль в Youtube:
https://www.youtube.com/c/OleksiiBuriachenko

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Монографія
Імідж та репутація політичної партії: аксіологічні основи та шляхи оптимізації // О.В.Буряченко, В.О.Корнієнко, В.Д. Антемюк, Імідж та репутація політичної партії: аксіологічні основи та шляхи оптимізації : монографія. Вінниця: ВНТУ, 2018. 204 с.

Статті Web of Science
1. Economic and Information Principles for Cargo Delivery Management in Global Network Supply Chains. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.12, pp. 443-450 December 2021. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.60. (Web of Science).

Публікації за фахом

1. Забезпечення паритетних умов участі трудових мігрантів як громадян України у процесі прийняття суспільно-політичних рішень. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Серія 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін / Випуск 26: збірник наукових праць. — К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. С. 54-61. (Фахове видання).
2. Олігархічний лобізм як відображення репутації політичної партії. S.P.A.C.E. : SOCIETY, POLITICS, ADMINISTRATION IN CENTRAL EUROPE. Електронний науково-практичний журнал. Національний університет «Одеська юридична академія», 2017. Вип. 5. С. 28 – 32. (Фахове видання).
3. Комунікаційні аспекти формування репутації політичної партії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін [Відп. ред. О.В.Бабкіна]. – Випуск 24: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2018. 134с. С. 77 – 81. (Фахове видання).
4. Політична культура та свідомість як чинник формування репутації політичної партії. Ужгородський національний університет. Наукове видання : Регіональні студії. №13. Ужгород, 2018. С. 13 – 16. (Фахове видання).
5. Партійна ідеологія: система цінностей, або синдром «суспільної кататонії»? Гілея : науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М.Вашкевич. К. : «Видавництво «Гілея». 2017. Вип. 117 (2). 320 с. С. 253 – 260. (Фахове видання).
6. Репутація політичної партії: структурні компоненти та суспільно-значущі функції. Гілея : науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М.Вашкевич. К. : «Видавництво «Гілея». 2018. Вип. 135 (8). 421 с. С. 285 – 289. (Фахове видання).
7. Інституалізація політичних партій України як чинник формування позитивної репутації. Гілея : науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М.Вашкевич. К. : «Видавництво «Гілея». 2018. Вип. 137 (10). 422 с. С. 293 – 297. (Фахове видання).
8. Репутація політичної партії: основні підходи до її розуміння. Studia Politologica Ucraino-Polona. Випуск 8. Житомир-Київ-Краків: Вид. Євенок О. О., 2018. 228 с. С. 187 – 192. (Фахове видання).
9. Конкурентоспроможність як визначальний показник ефективності діяльності підприємства. Економіка та суспільство. 2021. N32. DOI: 10.32782/2524-0072/2021-32-60. (Фахове видання).
10. Оцінка перспектив одержання конкурентних переваг підприємствами олійно-жирової галузі України. Економіка та суспільство. 2021. N34. (Фахове видання).
11. Моделювання системою управління ризиками інноваційного проекту. Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві: Науково-технічний журнал. Вінниця: ВНТУ. 2021. № 1 (30). (Фахове видання).
12. Складові системи економічної безпеки туристичних дестинацій. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. Вип 17. Т.2. С. 159-167. (Фахове видання).
13. Стратегічний фінансовий контролінг як інструмент запобігання банкрутства. Ефективна економіка. 2022. №1. (Фахове видання).
14. Попит та пропозиція на ринку праці. Збірник тез ІV міжвузівської науково-практичної Інтернет-конференції «Актуальні проблеми соціально економічного розвитку України в умовах європейської інтеграції», 22 квітня 2021 р. Вінниця : ФОП Корзун Д. Ю., 2021. С. 30-34.
15. Репутація політичної партії як аналог образу влади. Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН 2019) Регіональна науково-практична Інтернет-конференція студентів, аспірантів та молодих науковців. Вінниця : ВНТУ, 2019.
16. Репутація як чинник міжпартійної конкуренції. Innovative solutions in modern science. Dubai : TK Meganom, 2017. № 5 (14). С. 131 – 142.
17. Репутаційний капітал політичних партій України. Шляхи активізації інноваційної діяльності в освіті, науці, економіці: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 12 квітня 2017 р.: у 2-х т. – Т. 1 / редкол.: ВННІЕ ТНЕУ. Тернопіль: Крок, 2017. 211 с. С. 67 – 69.
18. Репутація політичної партії: сутність та чинники формування. Україна в сучасному європейському просторі в умовах зовнішньополітичних викликів : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, 18–19 травня. (Наукові записи з української історії: зб. наук. ст. – Переяслав-Хмельницький: Домбровська Я.М.) 2017. Вип. 42 (Спецпипуск). 166 с. С. 3 – 8.
19. «Людський капітал» як основа формування репутації сучасного політика. Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ–2017), 15-24 березня [Електронне мережеве наукове видання] : збірник доповідей. Вінниця : ВНТУ, 2017. С. 467 – 468.
20. Репутація і імідж лідера партії: координація і субординація понять. Науково-дослідна робота студентів: формування особистості майбутнього вченого, фахівця високої кваліфікації: зб. матер. міжвузівської наук.-практ. конф., м.Вінниця, 18 квітня 2018 р.: у 2-х т. Т. 2, Ч. 2 / ред. кол.: ВННІЕ ТНЕУ. Тернопіль: Крок, 2018. 299 с. С. 268 – 269.
21. Репутація партії в системі єдиного політичного дизайну. Матеріали XLVIІ науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ–2018), 14-23 березня [Електронне мережеве наукове видання] : збірник доповідей. Вінниця : ВНТУ, 2018. С. 400 – 402.
22. Боротьба за політичне поле: пандемія як драйвер політичних технологій. Сучасні політичні технології: досвід та перспективи реалізації в Україні. Матеріали Всеукраїнської відкритої науково практичної конференції. / Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського / м.Київ, 17 грудня 2021р. С.59 63.
23. Двопалатний парламент як визначальний фактор реформи децентралізації, як основа політичної стабільності і економічного розвитку України. Матеріали Міжнародної науково практичної конференції «Науковий простір Європи», м. Вінниця, 28-29 квітня 2021 р. С.94-101.